در نهایت آن چیزی که باعث می شود کسب و کار شما به ثمر نشیند، مشتری است. اگر کار شما برای مشتری جذاب نباشد، هیچ دنبال کننده ای نخواهد داشت.

مارکتینک در واقع تحلیل نیاز های بازار، شناخت نیاز های مشتری، راه های ارتباطی با او و جذب وی می باشد. مشتری اساسی ترین عضو برای رونق یک کسب و کار است و روش های یک مارکتینگ خوب هم، عضو جدایی ناپذیر برای جذب مشتری.

جدیدترین و کارامد ترین روش های مارکتینک در دست دیجیانتمی باشد. با ما همراه باشید.

7 تا از بهترین استراتژی های مارکتینگ در 2020 :

1.محتوانویسی خلاقانه

محتوا نویسی فقط به محتوای متنی و گذاشتن در سایت خلاصه نمی شود. انواع محتوای تصویری، ویدئویی و صوتی نیز تاثیر ویژه و به سزایی دارند. برای یک مارکتینگ خوب باید از این چهار نوع محتوا در سایت ها، انواع شبکه های اجتماعی و حتی اپلیکیشن ها استفاده کرد.

2.مطالب مارکتینگ خود را شخصی سازی کنید

بازاریابان باید همه مطالب را شخصی سازی کنند یعنی با تجزیه و تحلیل نیاز های کاربران و آنچه آن ها می خواهند ببینند، مطالب را منتشر کنند.

این شخصی سازی صرفا درمورد اضافه کردن نام اول هر شخص به پیام تبریک ایمیلی که از طرف شما فرستاده می شود نیست. در واقع شما باید با انواع روحیات کاربران خود آشنا باشید، نیاز های آن ها را از هم تفکیک کرده و برای هر گروه پیامی متناسب با خواسته شان بفرستید و نشر دهید.

3.مطالب خود را به روز کنید و مطالبی را که قبلاً منتشر کرده اید فراموش نکنید.

به روزرسانی مطالب قدیمی روشی است که برای مارکتینگ بسیار مهم است. همچنین گوگل الگوریتم هایی دارد که مطالب قدیمی بیشتر سایت ها توسط آن فرو می ریزد. یکی از دلایل به روزرسانی کردن مطالب قدیمی جلوگیری از فروپاشی توسط الگوریتم هاست.

مارك وبستر ، بنیانگذار یک شركت مارکتینگ مطرح اظهار داشت که می توانید به جای فوران مطالب جدید، روی تازه كردن مطالب قدیمی تمركز كرد.

وی گفت: "ما بعد از انجام آزمایش هایی، متوجه شدیم که به روزرسانی ها و ترفند های ساده و مهم تر از همه ، تغییر تاریخ مقاله به تاریخ روز، رتبه بندی های ما را سریعاً بالا می برد "

4.اجازه بدید هر چقدر که امکان دارد برای سایتتان وبلاگ نویسی شود

راه دیگر برای بهبود مارکتینگ این است که به افراد بیشتری اجازه دهید از طریق وبلاگ نویسی های مختلف، برای نام تجاری شما محتوا ایجاد کنند. این نوع استراتژی برای هر دو طرف ایده آل می باشد زیرا آنها می توانند از این وبلاگ نویسی در یک پست مهمان، برای بهره گیری از تخصص خود استفاده کنند. ما هم می توانیم از نوشته آنها برای پیشرفت و معرفی سایت استفاده کنیم.

5.محتوا های ویدئویی بسیار اهمیت دارد

محتوای ویدیویی گزینه ای دیگر برای مارکتینگ سایت می باشد.

الگوریتم گوگل به وب سایت های با محتوای ویدیویی رتبه ی خوبی اعطا می کند که این امر هم برای مارکتینگ و هم برای سئو بسیار مهم است."

6.انجام سئو محلی

Google My Business ، ابزاری رایگان است که به مشاغل اجازه می دهد تا حضور آنلاین خود را در سراسر گوگل اعلام کنند. این ابزار همچنین دارای قابلیت جستجوی محلی و نشان دادن نقشه در گوگل می باشد.

7.ایمیل های خودکار برای مارکتینگ بسیار مفید هستند

اتوماسیون کردن ایمیل ها هم باعث صرفه جویی در وقت می شود هم به تعداد بسیار زیاد تری در یک زمان ایمیل فرستاده می شود.