ارتباط برندینگ و دیجیتال مارکتینک

چه زمانی به برندینگ نیاز دارید؟ چه زمانی به مارکتینگ نیاز دارید؟

در مطالب قبل، در رابطه با برندینگ و دیجیتال مارکتینگ توضیحات کاملی داده شده است. اکنون می خواهیم به ارتباط تنگاتنگ این دو مفهوم با هم بپردازیم.

برندینگ و مارکتینگ دو مفهوم بسیار مهم برای حیات هر کسب و کاری هستند که کاملا مکمل یکدیگر می باشند. هر دو باید با هم به کار برده شوند تا هر کسب و کاری پیشرفت خود را آغاز کند.

با وجود تمام اطلاعاتی که در وبلاگ ها ، پادکست ها و کتاب ها در مورد برندینگ و مارکتینگ وجود دارد ، به نظر می رسد که اکثر کارآفرینان و فریلنسر هایی که با آنها روبرو هستم هنوز برایشان به طور واضح مشخص نیست که برندینگ دقیقاً چیست؟ تفاوت برندینگ با بازاریابی چیست؟ و استفاده از این دو مفهوم در کنار هم چگونه باعث افزایش فروش و رونق کار می شود؟

مارکتینگ و برندینگ در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن بهترین نتیجه می شوند و تا زمانی که با هم به کار گرفته نشوند، مؤثر نخواهند بود.

بعضی افراد فقط بر مفهوم برندینگ تمرکز می کنند. مثلا اینکه در مورد فعالیت خود توضیح دهند و خود را معرفی کنند، دلایل تفاوت خود با رقیبانشان را بیان کنند و برای افراد اعتماد سازی کنند. انجام این کار ها که همان خلاصه ای از فعالیت برندینگ می باشد، ضروری است اما کافی نیست. بدون انجام فعالیت دیجیتال مارکتینک، تلاش شما بی ثمر خواهد ماند.

برندینگ و دیجیتال مارکتینگ اجازه دهید مفهوم برندینگ را در کنار و همراه با شریک همیشگی خود، یعنی مارکتینگ، بیان کنیم.

اگر برندینگ خود را به عنوان پایه و اساس یک خانه در نظر بگیرید، خود خانه ای که روی آن بنا می شود مارکتینگ خواهد بود. هر چه بنیان خانه محکم تر باشد ، خانه ای که می سازید نیز استحکامش بیشتر می شود. با یک زیر بنای ضعیف ، خانه شما ویران خواهد شد. حال اگر پایه و اساس محکم داشته باشید اما خانه ای روی آن نسازید، عملا شما بی خانمان خواهید شد. پس هم برندینگ و هم مارکتینگ دو عضو اساسی برای رونق هر کاری خواهند بود. هر چه بیشتر به هر دو اهمیت دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

علاوه بر ساخت خانه، درون خانه نیز باید با چیزهایی پر شود که دارای ارزش و کارآمد هستند. در غیر این صورت، بهم ریخته ، بی اثر و بی نظم می شود و طرح و قصد اصلی شما به درستی دیده نخواهد شد. پس اینجاست که اهمیت طراحی وبسایت هم مشخص می شود.

چرا مارکتینگ و برندینگ بدون هم نمی توانند کارآمد باشند؟

برندینگ و دیجیتال مارکتینگ دیجیانت

بعضی افراد مستقیماً به سراغ مارکتینک می روند. آنها یک شرکت بازاریابی پیدا کرده و بدون انجام عملیات برندینگ ، خواهان عملیات بازاریابی برای فروش بیشتر هستند.

مارکتینگ بدون برندینگ بسیار زود گذر و کم سود است. شما اگر بدون معرفی و برند کردن خود، و اعتماد سازی و مطرح کردن کسب و کارتان شروع به بازاریابی کنید، نه تنها جلب اعتماد نمی کنید بلکه شاید برای همیشه مشتری خود را از دست دهید.

اما اگر با رعایت اصول برندینگ به مارکتینگ و بازاریابی بپردازید، هم بیشتر به شما اهمیت می دهند و هم هزینه ای که کردید بی ثمر نخواهد ماند.

همین مسئله به طور عکس برای برندینگ هم صدق می کند. پس سعی کنید که نه مارکتینگ بدون برندینگ داشته باشید، نه برندینگ بدون مارکتینگ.

برندینگ و دیجیتال مارکتینگ حال اینکه این دو مفهوم اساسی برای رونق کسب و کارتان را به چه کسانی بسپارید بسیار دارای اهمیت است. کسانی که در این زمینه تخصص و تجربه دارند و حرفه ای هستند، قابل اعتماد و مطمئن می باشند.

هر گاه احساس کردید که زمان رونق بخشیدن به کارتان است، با ما یعنی دیجیانت تماس داشته باشید. ما در این زمینه با شما صحبت و مذاکره خواهیم کرد، پیشنهادات خود را با شما در میان می گذاریم و همکاری دوستانه ای خواهیم داشت.